Ga naar inhoud

Geen beeld, wel geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een (als het goed is) een cd gebrand met een film. Op de cd staan nu vier directories: EXT, MPEG2, SEGMENT en SVCD. In de map MPEG2 bevindt zich de daadwerkelijke film. Het bestand is een mpg. Wanneer ik hier nu op dubbelklik wordt Windows Media player geopend, ik hoor geluid maar krijg geen beeld van de film. Ik heb ook al een VCD-player gedownload maar deze doet precies hetzelfde: wel geluid maar geen beeld. Ik heb ook divX5 geinstalleerd. Wat doe ik nu fout?
Link naar reactie
Hallo, Dit onderwerp is al een paar keer aan de orde geweest op dit forum. MPEG2 is geen VCD maar een SVCD. Het verschil zit hem in het feit dat VCD MPEG1 is en een SVCD is MPEG2. Als je het NIMO codecpack installeert kun je wel kijken. Ook als je een DVD programma, zoals Power DVD, hebt, kun je daarin je SVCD's bekijken. Dat gaat ook zonder NIMO codecpack. Succes.
Link naar reactie
Dat is niet verwijderen, dat is de registratie in start menu verwijderen, of inderdaad de update verwijderen. mediaplayer zelf kan je niet verwijderen, je zou dan nl de hele media core van windows moeten verwijderen met als resultaat dat je geen enkel filmpje of geluid meer zou kunnen afspelen en ik denk zelfs dat je bij windows XP geheel geen beeld/geluid meer zou hebben. Hoe weet jij zo zeker dat het svcd's zijn die je niet kan bekijken? Heb je powerdvd al geprobeert?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...