Ga naar inhoud

divx op dvd-speler


Aanbevolen berichten

ik heb een film in het divx formaat (.avi) en het staat op een cd-r. Als ik deze in mijn dvdspeler doe dan zegt hij "error". Mijn dvdspeler kan cd-r(w) afspelen. duzz daar ligt het niet aan. Hoe krijg ik het voor elkaar zodat mijn dvd speler divx afspeelt. Kan ik een patch downloaden en op cdtje zetten of kan het helemaal niet? wouter
Link naar reactie
Een DVD-speler kan dus helemaal geen divx afspelen. :wink: Die moeten ooit nog eens komen maar dat zal nog wel ff duren... :( Dan zou je het, zoals stelf01 zei, in Mpeg-1 moeten omzetten, zodat hij het wel kan afdraaien. Hiervoor kun je Tmpeg gebruiken die je [url=http://www.tmpgenc.net/]hier[/url] kunt vinden. Succes
Link naar reactie
[quote:e819f3bc8a="Black Shadow"]Een DVD-speler kan dus helemaal geen divx afspelen. :wink: Die moeten ooit nog eens komen maar dat zal nog wel ff duren... :( Dan zou je het, zoals stelf01 zei, in Mpeg-1 moeten omzetten, zodat hij het wel kan afdraaien. Hiervoor kun je Tmpeg gebruiken die je [url=http://www.tmpgenc.net/]hier[/url] kunt vinden. Succes[/quote:e819f3bc8a] Nou op de eerste plaats die speler is er al die divx kan spelen. Net maar goed hij is er, een paar weken stond er op planet.nl een artikel er over. Op de tweede plaats, als die avi met nandub geknipt word dan kan hij met Nero toch ook direkt omzetten en branden???. waarom dan weer een extra progie erbij?
Link naar reactie
Ach , een beetje kwaliteit willen we wel hebben , en of Nero direkt van een AVI naar een video cd brandt, tja dat weet ik niet (zal ook wel erg lang duren).Je kunt dus met TMPenc de boel nog een beetje op waarderen. Ech waar, Divx play mogelijk in een DVD player?.Zullen de filmdistr. en videotheken blij mee zijn .
Link naar reactie
[quote:cf153a7fa7="stelf01"]Ach , een beetje kwaliteit willen we wel hebben , en of Nero direkt van een AVI naar een video cd brandt, tja dat weet ik niet (zal ook wel erg lang duren).Je kunt dus met TMPenc de boel nog een beetje op waarderen. Ech waar, Divx play mogelijk in een DVD player?.Zullen de filmdistr. en videotheken blij mee zijn .[/quote:cf153a7fa7] Het duurd net zo lang als met TMPGenc dus daar win je of verlies je niks mee. Wat die speler betreft ja daar waren ze zeker niet blij mee maar je weet het, net als mp3 spelers, ze houden het toch niet tegen. Nog iets, iets met die playstation 2, daar kan je geloof ik ook binnenkort met wat updates DIVX op afspelen. Greetz
Link naar reactie
[quote:9f1a58f752="XPfrustratie"][quote:9f1a58f752="Black Shadow"]Een DVD-speler kan dus helemaal geen divx afspelen. :wink: Die moeten ooit nog eens komen maar dat zal nog wel ff duren... :( Dan zou je het, zoals stelf01 zei, in Mpeg-1 moeten omzetten, zodat hij het wel kan afdraaien. Hiervoor kun je Tmpeg gebruiken die je [url=http://www.tmpgenc.net/]hier[/url] kunt vinden. Succes[/quote:9f1a58f752] Nou op de eerste plaats die speler is er al die divx kan spelen. Net maar goed hij is er, een paar weken stond er op planet.nl een artikel er over. Op de tweede plaats, als die avi met nandub geknipt word dan kan hij met Nero toch ook direkt omzetten en branden???. waarom dan weer een extra progie erbij?[/quote:9f1a58f752] Nou, vertel jij me maar eens waar ik hier in Nederland die DVD/DivX-speler kan bestellen... :wink: Divx kan hij dus NIET afspelen met z'n huidige speler. Als je dan een Mpeg 1 moet hebben, kun je dat het beste doen met Tmpeg. :wink: Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...