Ga naar inhoud

warmte voeler van MIele W3756


collin-1

Aanbevolen berichten

Normaal gesproken gaat er dan iets knipperen of komt er iets in het display te staan ik zou het niet direct in de voeler zoeken want die gaan bijna nooit stuk ik zou eerder denk een een verwarming element of relais of eventueel de print. Verwijder het front en dan kan je meten en kijken maar als je geen foutcode krijgt is de print het eerste waar ik aan kan denken
Link naar reactie
Ik zou als ik jou was eerst het test programma eens doen Machine uit Knop op einde Deur dicht Inweken en kort indrukken en dan de machine aan en dan komt er in beeld 02 Mischien moet je andere toetsen hebben maar het is de bovenste en de middelste Dan draai je de knop tegen de klok in en op stand 21 krijg je het aantal uren wat de machine gedraaid heeft Zet hem op stand 16 en dan krijg je de de foutcodes. Geef die hier dan even door. Door de machine dan uit te zetten worden ze gewist en komt er bij herhalen van de handelingen Cor te staan Als je de machine op stand 1 zet vult de machine met water en verwarmt hij tot 35 graden kijk eerst eens of hij dat doet Als hij dat niet doet verwijder dan het front doe het slot dicht met een schroevendraaier en herhaal alles dan kan je dus dan meten of er 220 volt op de contacten komt dan weet je dat dan zeker dat het relais werkt Je kan ook het element doormeten het element is 2100 watt dus ong 8 ohm Graag hoor ik van je zodat ik je verder kan helpen
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...