Ga naar inhoud

renderen pinnacle 7 stopt te vroeg


Aanbevolen berichten

Werk met Pinnacle 7. :D Heb een DV-tape van 20 minuten binnengehaald en ge-edit tot een 6 minuten .STU file. Bij het omzetten naar BAND, AVI of MPEG stopt het renderen al na 37 seconden, ongeacht hoe lang ik wacht. :( Pinnacle geeft aan nog bezit te zijn. Als ik later nog eens probeer hangt ie op dezelfde plek. Als ik hem afbreek stopt het beeld op diezelfde plek het geluid gaat door tot aan het eind! Ik snap er niets van... :-? Ik werk met een Athlon 1600+, 512 MB geheugen, 40 GB harddisk voor windows (XP) en programmas en 120 GB harddisk voor videobewerking. Heb geprobeerd het virtueel geheugen vast te zettten op 120 GB disk (ter grootte 4096 MB) en door WINXP laten bepalen. Geen van beide werkt. Wat doe ik fout? Kan iemand me helpen? Menno
Link naar reactie
Hoi Menno, misschien zou je de updateversie van pinnacle studio kunnen downloaden, dit kun je vinden op www.pinnaclesys.com ik zit nu geupdated tot versie 7.15, niets geen problemen met renderen (alleen duurt dit vrij lang). Nog een tip, ik heb zeer veel problemen gehad met beeldbewerking o.a. synchronisatie van beeld en geluid, nu heb ik een dualboot aangemaakt met windows me en windows xp, op xp heb ik alleen en louter de beeldbewerkingssoftware en brandsoftware zitten en onder me zitten alle andere programma's van mij, dit werkt stukken beter met beeldbewerken. Ikzelf werk met pinnacle materiaal op een Athlon XP 1700 en voor de opslag van mijn beeldmateriaal gebruik ik een 7200 tr/m hd (je hebt in ieder geval een snelle hd nodig). Succes. :o :wink: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...