Ga naar inhoud

Instellen recording level


Aanbevolen berichten

:cry: Ik wil een muziekcassette via de computer op een cd-tje branden (mooie vakantieherinnering). Eerst cassette deck aangesloten op de PC, via ingang voor microfoon. Afspelen via PC gaat goed, geluid ok. Wil opnemen via Cool edit 2000, heb 1 nummer opgenomen. Met Cooledit kun je alleen het opname level niet regelen, dus het klinkt vervormd (te hard opgenomen). Probeer nu via de mixer het recording volume te regelen maar dat gaat niet. Ik zie de optie wel, maar ik kan het schuifbalkje niet naar beneden krijgen (dus naar minder hoog opnamevolume). Hoe krijg ik dat voor elkaar? Moet ik een instelling aanpassen? Ik heb een ensoniq geluidskaart en windows 98.
Link naar reactie
Ik heb de volledig werkende versie, alle opties doen het. Het instellen van de recording level kan niet bij cool edit 2000, dat staat in de helpfile, dat moet je via de mixer doen, en daar zit hem het probleem. Ik kan de optie Recording volume niet aanpassen in het Ensoniq Mixer menu. Ik kan wel het volume van alle onderdelen (microfoon, cd, wave, etc) aanpassen, maar niet van het recording volume.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...