Ga naar inhoud

Problemen met branden


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een vrij oude brander van a-open (een 4x24) (cdrw 9420) Ik kan gewoon spellen kopieren met clone cd op 2x, als ik de buffer size op z'n grootst zet dan kan ik ook zonder problemen op 4x kopieren. Wil ik echter zelf een muziek cd maken dan beginen de problemen, dit heb ik eerst met easy cd creator 5.0 geprobeerd. Deze wil er niet aan beginen en zeurt over een buffer underrun terwijl er geen data op de cd is te vinden!. Toen heb ik het met NERO geprobeerd, gung goed maar toen bleek dat deze de wav files naar cda omzet en dat ik ze niet in mijn (toch vrij nieuwe) draagbare cdspeler kon afspelen (voor de rest overal zelfs in de auto). Toen heb ik NTI cd maker opgezocht en het hiermee geprobeerd, maar deze wil er ook niet aan beginnen, weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
als je een audio cd maakt dan worden die automatisch cda. Dat is dus opgelost. Dat ie niet afspeelt in een cdspeler en in alle andere apparaten, dan zou het best kunnen dat dat betreffende apparaat niet of slecht met cd-r om kan gaan. Staat er in de doc dat ie cd-r en of cd-rw compatible is ? Nee, dan zou je een ander merk cd-r kunnen proberen. Het kan dus ook aan d ekwaliteit van je cd-r liggen, maar die zou goed moeten zijn als ie in allerhabde apparaten wel speelt behalve die ene. Een schoen windows install wil ook wel eens helpen. EasyCD (in elk geval de 3.5 serie ) had wel vaker last van "instabiele" windows :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...