Ga naar inhoud

Knippen van avi


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een avi bestand van 707MB en deze wil ik graag op een rommetje branden, maar dat past niet! Nu wil ik graag het avi bestand in tweeen knippen en daar ontstaat mijn probleem. Hoe doe je dat. Ik heb het programma 'Fx Splitter' gedownload maar daar lukt het me dus niet mee. Kan iemand mij misschien verder helpen. Spaans
Link naar reactie
707 MB of 707.000KB/1024=690MB ? Meestal kan een CD-R iets meer data bevatten dan er op staat, maar dan komt het probleem dat veel brand software uit veiligheid niet verder dan 700 MB. Er zijn programma's (zoals Nero) die overburn ondersteunen. [color=red:196afe01ce]MAAR! [/color:196afe01ce]De brander moet dat ook ondersteunen ander gaat deze werkelijk in rook op! Zoek dus even uit of je brander dat ondersteund. In de nieuwere versie van NEro zit ook een CD drive test/speed. Deze kan een overburn test maken, lezen hoevel data op de gekochte CD-R kan, leest zelfs de fabrikant van de CD-R en last but least welke dye gebruikt is. (De dye is de organische stof waarin de laser gaatjes brandt) Voor het haken van avi's kan ik je NANDUB aanraden. Laadt de avi en dan save de avi als "segmented" geef op hoeveel MB en nandub hakt perfect in stukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...