Ga naar inhoud

ik vraag het nog eens specifieker


Aanbevolen berichten

Ik wordt er helemaal gek van, ik kan geen divx of mpg kijken, zonder dat m'n PC vastloopt. Raar is dat dit alleen maar met het afspelen van films gebeurt. Ook is het willekeurig na hoeveel tijdwanneer hij vastloopt. Ook maakt het niet uit welke speler ik gebruik, of dat ik de TV-out aan of uit heb staan. Hardware getest, OK, temperaturen getest, OK, laatste drivers en bios. Win98SE schoon geinstalleerd, met alle updates, codecs divx 4.0 gebruikt, en weer loopt het zooitje vast. Iemand een idee, waar ik nog zou kunnen zoeken ? Dank Abit Kt7a, bios op failsafe, duron800, 256MB PC133 ,matrox550, TV-kaart, ISA-teletekstkaart(aandelenprg), SB64PCI, Firewire-kaart, netwerkkaart.
Link naar reactie
Lijkt me dat je een conflict hebt die windows over het hoofd zit. Zou wat spelen met de PCI kaarten van slot te wisselen. In welk PCI slot heb je je netwerkaart zitten. Zet die in elk geval in het eerste PCI slot, de soundlaster in de derde. Zou ook tijdens het experimenteren de ISA kaart verwijderen, of in elk geval de IRQ die hij gebruikt in het BIOS reserveren. (bij legacy cards kan je deze optie vinden)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...