Ga naar inhoud

mpeg splits probleempje


Aanbevolen berichten

FF een probleempje,als ik een divx avi.encodeer naar mpeg met toegevoegde ondertitels dan kan ik hem niet splitsen in TMPGEnc dan komt er in beeld"at address 73701...,read error occured against address 73f01..." Wat betekent dat? Het filmpje had een fps waarde van 23.976 en het lukte al eerder niet met een filmpje met een fps waarde van 29.976 Eerder heb ik wel een filmpje kunnen splitsen die had een fps waarde van 25.000 maar die was zonder ondertitels. Uiteindelijk wil ik branden als vcd maar zit het nou in de ondertitels die ik toevoeg met een frameserver of in de verschillende fps waarden (instellingen)ik heb ook al gekeken bij sectie B. maar ik kom er op het moment niet echt uit. HELP Ik hoop weer op zo'n knaller van een advies 8) B.V.D. Pierre
Link naar reactie
TMPG zegt het zelf al: er zit een fout in de avi.... Wat nog wel eens wil helpen: de video openen in Virtualdub en weer saven met audio en video op directstreamcopy. Als dit niet helpt komt het erop neer dat je de video zal moeten hercomprimeren om de datafout te herstellen, geen gemakkelijke klus want als tmpgenc erover struikeld dan doen de meeste proggies dat, maar simpelweg proberen wil soms wel eens een ander proggie opleveren die toch de avi kan hercomprimeren. De fout kan in de audio en in de video zitten en dan kan ook nog de interleaved structuur naar de knoppen zijn. Probeer dus altijd als eerste om te kijken of je de audio en video kan scheiden en ze dan weer samenvoegen. scheiden: audio in vdub scheiden:file save wav video: audio/no audio en dan save avi Oh ja: vergeet niet om de laatste versie tmpgenc te proberen, lost soms ook wel eens een probleem op....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...