Ga naar inhoud

Nieuwe CD en DVD spelers --> geen gebrande CD's?


Aanbevolen berichten

Ik heb dus zoals jullie zien een nieuwe (Packard Bell) computer. Maar af en toe is het alsof de CD-brander en DVD-speler er niet meer inzitten, want dan ziet WindowsXP ze helemaal niet meer. Ook kan ik geen CD's lezen in de brander, hoewel dit toch moet kunnen. Maar als ik vanaf gebrande CD's iets wil installeren, zijn er altijd fouten... :cry: Ik kan dan zelfs niet de hele CD naar de harde schijf kopiëren! Zijn de nieuwe spelers heel gevoelig ofzo voor gebrande CD's??? Kent iemand dit probleem????
Link naar reactie
[quote:2201791510="stefanpack"]Ja, ik ga morgen deze computer inruilen, want er zijn meer problemen met WXP. Maar ik wil toch wel weten of ik, als alles wel goed loopt, toch wel gebrande CD's kan lezen etc...[/quote:2201791510] Wil Packard Bell niet afbreken, (al zou ik ze liefst met de grond gelijkmaken), maar de afgelopen jaren hebben zij toch heelwat steken laten vallen bij het samenstellen van hun PC's. Onstabiliteit, incompatibiliteit was en is schering en inslag. Laat je plaatselijke PC boer iets beter samenstellen, voor een prijs die een fractie hoger ligt, of waag het zelf. Eddy
Link naar reactie
[quote:e398eb3214="Eddy X"][quote:e398eb3214="stefanpack"]Ja, ik ga morgen deze computer inruilen, want er zijn meer problemen met WXP. Maar ik wil toch wel weten of ik, als alles wel goed loopt, toch wel gebrande CD's kan lezen etc...[/quote:e398eb3214] Wil Packard Bell niet afbreken, (al zou ik ze liefst met de grond gelijkmaken), maar de afgelopen jaren hebben zij toch heelwat steken laten vallen bij het samenstellen van hun PC's. Onstabiliteit, incompatibiliteit was en is schering en inslag. Laat je plaatselijke PC boer iets beter samenstellen, voor een prijs die een fractie hoger ligt, of waag het zelf. Eddy[/quote:e398eb3214]dat zijn wijze woorden. sorry maar een p-b is een witgoed pc ze staan zelf bij bcc in de schappen. koop een pc bij een goede pcboer :o
Link naar reactie
[quote:372082f7da="stefanpack"]:cry: Ik heb nu een nieuwe; nog geen problemen, alleen wil 'ie sommige gebrande CD's niet branden. Ook kan hij sommige niet lezen... Kent iemand dit?[/quote:372082f7da] Zou ook aan de cdr zelf kunnen liggen, bovendien de ene cdrom speler heeft meer moete dan de ander. Als je deze cdr's in de brander doet ? Hetzelfde resultaat ? ZOu niet mogen. Wat voor merk cdrom en brander is het ?
Link naar reactie
lukt niet in de brander, en niet in de DVD speler. De DVD speler is Pioneer (zie ik in Windows, staat er niet op), de brander heeft geen merk... De betreffende CD's doen 't wel bij m'n neefje, maar niet bij mij... Dus wil ik die CD's kopiëren met CloneCD, op de laagste speed en met fouten overslaan, maar dit lukt ook niet.... :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...