Ga naar inhoud

Spiderman :-(


Aanbevolen berichten

Hallo, Na (weer) heel wat uurtjes downloaden(Kazaa) heb ik het eerste deel (van de drie) van de film spiderman binnen! (195 mb, 39.06 min.) Maar als ik de film afspeel, dan hoor ik alleen geluid en heb ik grijs beeld!:cry: Het is een *.avi bestand. Ik heb het geprobeerd met Windows media player en met BsPlayer. Is het mogelijk om dit te herstellen? Bvd, Klaas
Link naar reactie
[quote:a3e1ffe8e4="Foxenberg"]Dan ben je waarschijnlijk het eerste slachtoffer van de RIAA. Loze files aanbieden op Kazaa ter preventie van illegaal downloaden van dingen waar je voor moet betalen (let wel: veel te veel moet betalen).[/quote:a3e1ffe8e4] Hmmm dat denk ik niet, want toen ik het bestand downloadde, downloadde ik het van heel veel gebruikers tegelijk.Die zullen toch niet allemaal zo'n loze file op hun harde schijf laten staan? En ik hoor wel geluid, dat zou dan ook niet op zo'n loze file mogen staan, want daarvoor gelden ook © en ® rechten, toch? Toch bedankt voor je reactie Foxenberg. Ik denk dat het gewoon fout is gegaan met downloaden. Misschien is dat te herstellen?Weet iemand raad? Klaas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...