Ga naar inhoud

kwaliteit aanpassen in Sonic myDVD / DVD branden met nero


Aanbevolen berichten

ik heb een DVD+RW van Phillips en ik heb met Nero getest en +RW werkt op een samsung huiskamer speler die ik ook heb. nou heb ik een film van internet gedownload, maar met mydvd van sonic doet ie het niet, omdat de dvd te klein is. nou maakt mij de kwaliteit niet zo veel uit, het wordt toch niet beter dan het is met dat van internet. ik wil dus een manier vinden waarop ik het wel kan branden. hoe kan ik de kwaliteit aanpassen in sonic als je gewoon nieuw mydvd project kiest en een film uit bestand toevoegen doet? ik heb ook nero, daar schijnt het ook mee te kunnen, maar dan moet je al kant-en-klare .VOB bestanden hebben. hoe kan ik die maken? welk programmaatje (is er feeware?)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
voor iedereen die het wil weten: ik ben erachter gekomen op het forum van sonic. dit is speciaal voor de mensen die de zoekfunctie wel eens gebruiken: download TMPGEnc en klik op de project wizard kies daar een slechtere kwaliteit en klik op volgende, pas nog een paar dingen aan die je nodig vind (bijv. clip frame, anders komt het er nogal uitgerekt uit) laat de pc ff een uurtje of 2 alleen start sonic mydvd en haal het filmbestand op nu moet het wel passen :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...