Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Veel voor weinig !!! Hoeft niet slecht te zijn, ik ben van mening dat er geen slechte apparatuur meer gemaakt wordt, en tja van provision verwacht je natuurlijk geen levensduur danwel vormgeving/design en wat dan ook, die je wel verwacht/krijgt van Sony, JVC, Panasonic, Philips ... enz. Vaak zijn merken zoals Provision, Medion, Finlux enz. een verzameling (qua onderdelen) van de A-merken, want waarom opnieuw het wiel uitvinden ???? Groeten, Leon PS:De spec's zijn tegenwoordig bij alle merken het zelfde, het kan net zo goed jaren mee gaan ! en je koopt voor nog géén 100 euro een DVD speler, terwijl een (goede) Sony het 4 dubbele kost.
Link naar reactie
Tja,inderdaad veel voor weinig,dat is waar,maar of het ook allemaal werkt is een ander verhaal. Als je een 'B merk' koopt merk je wel degelijk verschil want er wordt behoorlijk bezuinigd op diverse onderdelen,en dan bedoel ik niet dat er inferieur spul ingebouwd wordt,maar wel minder. Dus geen dubbele foutcorectie etc. Dit heb ik al een paar keer zelf ondervonden,op een ''B merk' speler weigert de dvd en op een 'A merk' speelt het gewoon af. Echter als je niet veeleisend bent en pas begint met dvd's kun je het eerst natuurlijk met een wat goedkoper produkt proberen. greetz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...