Ga naar inhoud

Ondertiteling Divx


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb na heel wat uurtjes downloaden dan eindelijk de film 'Legally Blonde' binnen. De film is gesplitst in 2 bestanden. Nu wilde ik daar Nederlandse ondertiteling bij hebben. Die heb ik gedownload. Met 'BSPlayer' opende ik het eerste deel en daarna opende ik de ondertiteling. Alles werkte perfect totdat het eerste bestand afgelopen was. Ik opende het 2e bestand, opende weer de ondertiteling, maar toen begon de ondertiteling weer opnieuw! (logisch natuurlijk, omdat de player ook weer bij 0 sec. begon) Wie weet wat ik nu moet doen? Zelf dacht ik er aan om de twee *.divx bestanden aan elkaar te plakken, maar ik weet niet hoe dat moet. Iemand andere (betere) suggesties? Bvd, Klaas
Link naar reactie
[quote:bf9fdfe232="Sectie.B"]klaasje ofwel voeg je de avi samen (met Nandub) ofwel splits je de ondertiteling (met Subsync) uitleg en benodigde software vind je via m'n site[/quote:bf9fdfe232] Bedankt voor alle reacties. Ik ga het proberen met Subsync... Jullie horen wel of het lukt. (vandaag een feestje dus 't zal wel morgen worden) Klaas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...