Ga naar inhoud

Rondzingen bij aan en uitzetten.


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een pc voor de kids, die sinds kort gaat rondzingen bij aan en uitzetten. Als hij eenmaal draait gaat het goed. Het is wel zo dat de mic vlak naast een box staat, maar het zingen is nooit geweest. Hoe kan dat nou spontaan gebeuren en hoe krijg ik dat weer weg. kan natuurlijk wel verzinnen om de mic verder van en box te zetten. bvd. ------------------------------------------------------------ >>voor het zingen de kerk uit<<
Link naar reactie
[quote:aff8aee997="bajnok"]Ik heb hier een pc voor de kids, die sinds kort gaat rondzingen bij aan en uitzetten. Als hij eenmaal draait gaat het goed. Het is wel zo dat de mic vlak naast een box staat, maar het zingen is nooit geweest. Hoe kan dat nou spontaan gebeuren en hoe krijg ik dat weer weg. kan natuurlijk wel verzinnen om de mic verder van en box te zetten. bvd. ------------------------------------------------------------ >>voor het zingen de kerk uit<<[/quote:aff8aee997]er gebeurd wel is wat meer spontaan voor het zingen de kerk uit bv. micafoon dicht klaar is kees :lol: :lol: :lol: of heet je niet kees :oops:
Link naar reactie
[quote:009a87bab4="plextor"] er gebeurd wel is wat meer spontaan voor het zingen de kerk uit bv. micafoon dicht klaar is kees :lol: :lol: :lol: of heet je niet kees :oops:[/quote:009a87bab4] Nee ik heet geen Kees, met opstartten staat de mic dicht maar met een shutdown wordt dat natuurlijk vergeten. ps: valt wel een beetje tegen Plextor als NN en Lite-on als onderschrift.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...