Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik met Smartripper probeer een DVD te rippen, bijv. die van Harrie Potter, om daar een VCD van te maken, dan zet hij de bstanden over van de dvd-speler naar de HD. In het begin doet ie dat op normale snelheid, maar op het laatst gaat het alsmaar trager. Soms haal ik snelheden(?) van 100 kb p/s. Dat is volgens mij niet in orde. Echter, waar ligt het probleem? Ik heb ook een andere DVD-ripper geprobeerd, maar die vertoont het zelfde verschijnsel? Wie herkent dit Probleem en wat is er aan te doen? Voor alle duidelijkheid: ik heb een redelijk geavanceerd systeem; alleen de dvd-speler is van de eerste of tweede genearatie.
Link naar reactie
je schrijft er niet bij hoeveel frames per seconde je haalt of wat je systeem-configuratie is afhankelijk van je systeem zal dit denk ik grofweg varieeren tussen de 5 en 15 per seconde; dus een langdurig gebeuren! (vele uren) zelf gebruik ik DVDx (freeware) om DVD's te rippen en om te zetten in (S)VCD, werkt goed! met het door jou gebruikte prog heb ik weinig ervaring maar misschien heb je wat aan deze reactie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...