Ga naar inhoud

avi naar vcd


Aanbevolen berichten

[quote:e728189bd3="blokkenboerke"]heb je nero burningrom versie ??? indien je die hebt is het heel gemakkelijk. klik aan vcd branden en viola klaar is kees. duurd wel ff om te encoderen maar daarna is vcd klaar. :lol:[/quote:e728189bd3] Yep ik heb de laatste versie. Alleen als ik die avi selecteer geeft hij de melding dat het formaat niet gelezen kan worden. Strange :cry:
Link naar reactie
[quote:254c3c1888="cumslut"]het is heel eenvoudig eerst haal je met virtualdub het geluid uit de avi (44100hz) daarna laad je de avi in tmpgenc en de zojuist verkregen wavfile dan de presettings voor vcd pal laden Video-CD PAL (MPEG-1 352x288 25fps CBR 1150kbps, Layer-2 44100Hz 224kbps) op start drukken en een uurtje of 5 geduld hebben suc6 Marcel[/quote:254c3c1888] Ok dat heb ik, aleen als ik de file open in VD dan geeft hij een fout aan. Couln'd not locate decompresor for format DIV3 enz enz Wat kan ik daar aan doen?
Link naar reactie
hmm, dat klinkt alsof je de juiste divx codec er niet op hebt staan probeer eens te achterhalen met welke codec hij gemaakt is met: GSpot v1.1 Category: encoding tools Video codec identification utility - identifies which video codec and audio compression method is used on .avi files, whether the matching codec is installed, and more http://dvd.box.sk/indexN.php3?pid=divx&prj=soft3&id=6439&rubrika=tools&tools=codecs
Link naar reactie
Als je de nimo codec pack download, heb je vast wel de goede codec erbij zitten. [url]nimo.everwicked.com[/url] doe het uit m'n hoofd dus als het niet klopt ff zoeken met google ofzo. Succes verder. Een goede site, van een forumgenoot. [url]http://users.pandora.be/sectie/[/url] Nu moet het vast lukken. Easy cd creator 5 platinum heeft trouwens ook een vcd optie!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...