Ga naar inhoud

multimedia audio controller


Aanbevolen berichten

ik heb problemen met mijn multimedia audio controller. deze krijg ik niet geinstalleerd. ik heb deze problemen sinds ik mijn nieuwe moederbord gebruik. een msi 850 pro (ms 6339) en ik gebruik een sb live player 1024. vaak krijg ik ook de melding dat mijn sb niet geinstalleerd is of andere foutmeldingen mbt de sb. dat is in windows98. in windows2000 kan ik alleen die controller niet installeren. ik heb al wat rondgezocht op i-net en kwam deze link tegen, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer uit. http://www.tek-tips.com/gviewthread.cfm/lev2/4/lev3/64/pid/600/qid/166898 kan het aan de drivers van mijn moederbord liggen? of moet ik het ergens anders zoeken. op mijn moederbord heb ik de audio disabled. alvast bedankt
Link naar reactie
dat uitroepteken geeft aan dat er een conflict is (bijvoorbeeld een dubbele IRQ) of dat de driver niet helemaal correct geinstalleerd is. Als je dubbelklikt op die controller dan zie je vaak wel staan wat er mis is... Maar als het werkt is het niet zo'n enorm probleem lijkt me. Ik heb hier ook een vaag probleempje met de geluidskaart (de drivers althans, het geluid zelf werkt prima) wat ik niet weg krijg. Nou dan niet hoor :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...