Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kijk eens in deze thread: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=62155&highlight=nandub Daar staat de volledige werkwijze. Maar ook hier weer de vraag: waarom wil je die stukken aan elkaar zetten? Als het is om vloeiend op je pc te kunnen afspelen (zonder cd/bestand te moeten wisselen) weet dan dat de meeste divx-players een of andere vorm van "playlist" ondersteunen waain je de verschillende delen eenvoudig kan aangeven die dan vervolgens door de software onmiddellijk na elkaar worden afgespeeld.
Link naar reactie
ok, ik heb het geprobeerd met nandub en virtualdub. het gaat om de film lord of the rings, die duurt ongeveer 2:52 uur en is als ik beiden bestanden selecteer 1.36 gb groot. ik heb 2x geprobeerd ze samen te voegen, de eerste keer duurde de film nog maar +- 2 uur en was ie 1.15 gb, de tweede keer duurde ie 3:24 en was ie 1.71 gb groot. als ik in het samengevooegde bestand probeer vooruit te spoelen loopt de speler vast. iets gaat dus steeds fout, maar wat?
Link naar reactie
Je kunt de Codec voor de video en audio stream selecteren wanneer je VirtualDub het nieuwe bestand laat wegschrijven. Je moet hier kiezen voor "diect stream copy", anders gaat VirtualDub de stream nog eens opnieuw comprimeren, en kun je een kleiner, maar ook groter bestand krijgen, afhankelijk van de Codec. Ps Groeten uit een warm Malaysia :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...