Ga naar inhoud

SVCD groen beeld + raar geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, Ik heb een SVCD op mijn computer staan, en in de map MPEG2 staat het videobestand. Deze open ik dmv rechtermuisknop, openen met, en dan PowerDVD te selecteren. Dan opent PowerDVD het bestand, maar deze heeft HEEEL slecht beeld voor 90% bedekt met groene blokken en het geluid lijkt ook nergens op. Zou het komen omdat ik het niet op CD heb gebrand??? Of zou het zo zijn dat wanneer ik het op CD brand de kwaliteit hetzelfde is??
Link naar reactie
Het zou nix moeten uitmaken een svcd bestand is min of meer hetzelfde als een mpeg2 met svcd eigenschappen. De beeldkwaliteit is in ieder geval hetzelfde. Mogelijk is het bestand beschadigd? hoe kom je er aan? Ook: de correcte manier om een vcd/svcd te rippen is mbv. bv. Isobuster http://www.smart-projects.net/isobuster/ Simpelweg het *.dat bestand van een vcd afrukken en hernoemen naar *.mpg werkt meestal wel maar is niet de correcte manier aangezien zo nog steeds de padding in het bestand zit. Voor een svcd geld hetzelfde en mogelijk zit dat jouw dwars.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...