Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

waarschijnlijk bevat die file een ac3-audio-signaal. hoe dan ook: ik heb het zelf nooit gedaan, maar: video openen met virtualdub, je kunt de audio apart wegschrijven (wel in normaal .wav formaat! via [b:a5b5eb744c][i:a5b5eb744c]select audio compression[/i:a5b5eb744c][/b:a5b5eb744c], dus PCM!) hierna open je TMPGENC en selecteert bij audio de net weggeschreven file... suc6
Link naar reactie
Thijs,ik word gek, ik heb nu van alles geprobeerd precies zoals het op die site staat die je opgegeven had maar het lukt niet .http://users.pandora.be/sectie/ kan jij mij mischien vertellen wat ik nog moet doen. Ik heb een mpeg van 955 mb die wil ik branden op 2 cd's (vcd) Ik klik file mpeg tools/merge and cut/add file enz.enz.op een gegeven moment druk op run en maakt het eerste deel v/d film(ik ga ervan uit dat dit dan de helft is van de film,de film duurt 1 uur en 35 min. en het 1e deel heb ik ongeveer op 47 min. gesneden)maar als ik het eerste deel daarna in media player ga bekijken duurt dat bestandje maar een kwartiertje ,hoe kan dit nou ? Als ik het 2e deel da maken geeft hij aan illegal video stream dus bij het eerste deel niet maar bij het 2e deel wel en wat is nou de-plexing /multiplexing enz. hoe krijg ik nou 2 x 47 min. op 2 cd's
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...