Ga naar inhoud

Haperen van videobestand


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een vraag: eerst even wat gegevens van mijn computer: PIII 933 256 mb ram Diamond Viper II 32 mb videokaart Nou heb ik een videobestand wat ik af wil spelen (volgens mij is het een .avi) Hier enkele gegevens over het bestand: Audio: Bitrate: 448 kbps Video: Frame Rate: 23 frames/second Data Rate: 184 kbps Video Sample Size: 24 bit Video Compression: XVID Nou zat er ook een bestand bij met codecs, maar ik heb eerst het bestand gestart zonder de codecs. Dit beeld liep heel vloeiend maar was zwart/wit en hele rare, slechte kwaliteit. Toen heb ik de 2 codecs geinstalleerd die er bij zaten, dit waren: AC3 XViD MPEG4 Video Codec Na deze 2 geinstalleerd te hebben (AC3 via een .bat file en XViD via een setup) de computer gereboot en opieuw gekeken. Nou is de beeldkwaliteit wel goed, maar het hapert vreselijk. Het geluid is ook zo raar als wat... loopt heeeel langzaam. Weet iemand hoe dit komt? please help me! ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...