Ga naar inhoud

TMPGenc+ foutmelding bij opennen van .avi


Aanbevolen berichten

Als ik de bewerkte opnamen met Pinnacle Studio 7 omzet naar een avi bestand krijg ik in TMPGenc + de melding: Can not open, or onsupported. Terweil ik de instellingen van het huidige project gekozen had: (Pinnacle DC** MJPG compressor) Video: MJPEG 720-540 25b/s (3007 Kbyts/sec) Audio: PCM 16 bits stereo 44.1 kHZ Of kan TMPGenc + de grote van het bestand niet aan? Namelijk: 9,45 GB.
Link naar reactie
Heeft te maken met de "environmental settings" laatste tapblad vfapi plugin/ rechtsklik op directshow multimedia file reader en kies "higher priority" en herhaal dit net zolang totdat ie hem wel wil openen. Indien dit niet werkt kan je hetzelfde herhalen maar dan voor de avi vfw compatability reader. Noteer voordat je dit doet wel eerst ff de volgorde van plugins (van boven naar beneden), zo kan je altijd weer terug naar de originele situatie. In de laatste versie van tmpg is hiervoor overigens een knopje aangebracht in het contextmenu.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...