Ga naar inhoud

VirtualDub, hoe haal je logo weg?


Aanbevolen berichten

Ik heb eindelijk door hoe ik videofragmenten kan bewerken etc. :P Maar nou mijn laatste probleem. Ik gebruik VirtualDub. Ik heb geen Huffyuv wel PIC video. Als ik met compressie, PIC Video selecteer. En ik ga het opslaan krijg ik boven aan PIC video. En onderin beeld www.jpg.com. Bij het bestand wat dus helemaal aangepast/ geschoond is. Dat is heel storend. :evil: Dus weet iemand hoe je dit verwijderd krijgt ? En wat is de beste compressie (van de standaarddingen). Ik heb virtualDub 1.4.5 Alvast bedankt!. :)
Link naar reactie
Sorry... ik was je helemaal vergeten...... Maar je hebt kennelijk zelf de stoute schoenen aangetrokken en bent begonnen: lof!!! :D Het logo krijg je omdat je de Shareware versie van PIC gebruikt, comprimeren kan wel maar er komt een logo in beeld, wil je r vanaf dan zal je moeten betalen..... Of je mailt mij even ik heb nog wel een "oude" versie van PIC uit de tijd dat de codec nog wel geheel gratis was, oud betekent een paar maanden geleden. Een andere optie is dat je Indeo5 gebruikt maar deze is simpelweg niet zo goed als PIC, sterker PIC is zo'n beetje de beste capture codec die er is. Als je Indeo wilt gebruiken: bij capture werkt alleen de "kwaliteits instelling" , de datarate instelling functioneerd niet bij capture, zet het aantal keyframes op 1 en kies onder "configure" "quick compress" (is capture mode), kies als kleur instelling RGB15 of RGB16
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...