Ga naar inhoud

Wat is het een goed programma voor het bewerken van


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil film van mijn digitale sony video camere met dv out op een schijfje zetten zodat ik het kan zie op mijn dvd speler. Welk software heb je hier voor nodige en welk firewire of zoiets. Wat is het beste waarin gebruiksgemakt voorop staat. Nederlands zou dan wel ideaal zijn. wie o wie kan me dus helpen. groeten marco
Link naar reactie
Welk type heb jij? Ik heb ook zo'n sony maar de software van nu is nog niet geschikt om overweg te waar met dit type. Ik heb de DCR-IP7E en Pinnacle heeft mij verteld dat deze opneemt in MPEG-2 en dat wordt niet ondersteunt door de huidige software. De enige software die wel werkt is MoviShaker van Sony zelf. Dit alles geld alleen voor de DV uitgang die je moet aansluiten op een firewire kaart. Ik ik heb de DC10+ van Pinnacle dus importeer ik via deze kaart en dan gaat ook super. Het is misschiel handig om eerst te kijken of jou camera ondersteund word op de site van Pinnacle zelf. [url]http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=1&langue_id=6&product_id=511&product_name=Studio%20DVplus&page_id=353[/url] Succes en misschien weet iemand anders wel of er software is die wel werkt met de Sony DCR-IP7E.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...