Ga naar inhoud

minimum systeemvereisten voor avi-films


Aanbevolen berichten

[quote:11bf183e24="peter123"]Winscan wat voor een programma is dat? [/quote:11bf183e24] Da's een geintje, gelezen in het boek [i:11bf183e24]Allemaal enen en nullen.[/i:11bf183e24] In het boek zijn enkele pagina's met grappen die over windows zijn ontstaan. Dit vond ik de leukste. Volgens mij kan het niet aan het systeem liggen, ik heb op een langzamere computer wel gewoon avi's af kunnen spelen.
Link naar reactie
Windows Media Player 7.1 System Requirements for Windows 98, Windows 98 Second Edition, Windows 2000, and Windows Millennium Edition [b:2d8393a7b2]Minimum[/b:2d8393a7b2] Microsoft Windows® 98, Windows 98 Second Edition, Windows 2000, or Windows Millennium Edition Pentium 166 megahertz (MHz) processor 32 MB RAM 28.8-kilobits per second (Kbps) modem 16-bit sound card 256-color video card [b:2d8393a7b2]Recommended[/b:2d8393a7b2] Windows 98, Windows 98 Second Edition, Windows 2000, or Windows Millennium Edition Pentium or AMD Athlon K6 266 MHz processor or faster 64 MB RAM 56-Kbps modem 24-bit true color video card [b:2d8393a7b2]Bron:[/b:2d8393a7b2] http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/software/v7/sysreq.asp [b:2d8393a7b2]Download:[/b:2d8393a7b2] http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/software/playerV7.asp
Link naar reactie
De minste systeem belasting veroorzaakt nog altijd windows medialplayerII (mplayer2.exe) Als je denkt dat je hem niet hebt: start/uitvoeren en type mplayer2 Verder; houd resolutie zo laag mogelijk, 800x600 of lager en 16 bits kleur. Ook nog:tijdens het afspelen van divx in mplayer2 ga naar bestand/eigenschappen/geavanceerd , dubbelklik op de divx codec en kies de laagste stand voor CPU belasting/quality en speel de divx altijd van harddisk. Je zou natuurlijk ook de processor een beetje kunnen overklokken en op zoek gaan naar een videokaart met wat meer power/geheugen , mijn advies is wel: besteed er niet te veel geld aan, het systeem zal er ondanks alle upgrades toch wel een beetje moeite mee houden Het is kielekiele maar het zou denk ik toch wel moeten lukken......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...