Ga naar inhoud

flaskmpeg en mp3 codec


Aanbevolen berichten

Ik ben een nieuweling op het gebied van converteren van een dvd naar divx. Waarschijnlijk daarom loop ik tegen wat problemen aan. Ik heb met het progje smartripper een DVD geript om er een backup van te maken. Vervolgens ben ik begonnen met het progje flaskmpeg. Op internet verschillende handleidingen gevonden maar: In al die handleidingen staat dat je onder: Instellingen - uitvoerformaat - select codec (Video) Divx Mpeg4 low motion moet selecteren. Die mogelijkheid heb ik dus niet.... Ook onder select codec (Audio) zou ik moeten selecteren Mpeg layer 3. Juist ook die optie heb ik niet. Wie kan me op weg helpen ? :wink:
Link naar reactie
RampGuido, Ziet er veelbelovend uit. Heb de bundle geinstalleerd op een W98 (oude pc) om te proberen. Weet je of dit ook op W2000 (Mijn nieuwe pc) moet werken? Verder zou een goede gebruiksaanwijzing ook nog uitkomst brengen. Kan ik bijv. de zwarte randen rond een film "wegsnijden"zoals in FlakMpeg? :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...