Ga naar inhoud

vcd maken met wintv?


Aanbevolen berichten

Hoi, Kom ik zaterdag van winkel vandaan zegt die verkoper. Dat je met je cd-writer ook video cd's kan maken. Heb je geen extra programma voor nodig. Vond het nogal vreemd maar op vertrouwen van de pc-winkel naar huis gegaan. Ik wilde half uurtje videoband op videocd zetten. Met wintv. Maar wintv haalt zoveel seconden ofzo. Maar geen 5minuten ofzo want dan loopt computer vast. Terwijl ik nieuwe snelle pc heb. Ofwel hoe kan ik op een simpele manier vcd's maken? Alvast bedankt. groetjes,
Link naar reactie
Je zal wat meer moeten vertellen: wat is je windows versie(XP?,2000?,98?) Hoe groot is je harde schijf, of eigenlijk: hoe veel ruimte heb je nog over op je harde schijf. Maar ook: wat voor pc heb je? pentium2?-3?-4? of een AMD Athlon-Duron?en op hoeveel MHz of Ghz? Je hebt Nero en dat is voldoende voor het omzetten van de avi naar een vcd maar bij het capturen zijn er een aantal beperkingen afhankelijk van je windows versie en harde schijf grootte en snelheid van je sys. Kortom.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...