Ga naar inhoud

Problemen Nike PSA play 60 en externe Multimedia Card


Aanbevolen berichten

:cry: Onlangs hen ik een nike psa play 60 met daarbij een extra 32 MB kaart gekocht.. Mij systeemconfiguratie: PIII 733 MHz, Geforce MX 200 64 MB grafische kaart, 512 MB RAM geheugen en ik draai Windows XP proffesional. Norton internet Security en Anti virus draaien altijd mee. De extra MCC is van het merk Simpletech. Nu is mijn probleem: Pas nadat ik de firmware update gedownload en geflashed heb om de psa 60 zag het programma nike audiomanager 3.3 de externe kaart. Als ik wam bestanden op de externe kaart opsla en afluister slaat de psa regelmatig over en houdt er zelfs mee op. Als ik exact hetzelfde wma bestand opsla en afspeel op het interne geheugen loopt alles prima. Ik heb het ook via windows mediaplayer (na geupdated te hebben) geprobeerd, maar dan onstaat hetzelfde probleem.Ook heb ik de ext. MCC eruit gehaald en opnieuw in de psa 60 gedaan. Ook dit maakte niets uit. Ook heb ik Norton internet security én Antivirus op disable gezet. Ook dit maakte niets uit. Weet u waar dit aan kan liggen???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...