Ga naar inhoud

Creative soundblaster live 5.1 player en winxp.


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb de bovenstaande geluidskaart en xp.. als ik de standaard windows geluid drivers laat staan, is het geluid niet om aan te horen, maar als ik de creative drivers installeer is winxp niet meer vooruit te branden.. ( voordat je bureaublad compleet in beeld is duurt ongeveer 2 min etc... cpu 100% in use door devldr32.exe ( meerdere malen ) ) Heeft iemand ook zo een geluidskaart alleen dan zonder problemen met xp werkend gekregen ? of is die geluidskaart gewoon een ....... ding ? alvast bedankt.. Arnaud.
Link naar reactie
[quote:5a1613dc19="Arnie30"] Heeft iemand ook zo een geluidskaart alleen dan zonder problemen met xp werkend gekregen ? of is die geluidskaart gewoon een ....... ding ? alvast bedankt.. Arnaud.[/quote:5a1613dc19] Nee, het is beslist geen k**ding, maar met die drivers heb ik ook wat te stellen (gehad). Vreemd genoeg heb ik er nu 1 die het wel doet, terwijl degene die via Windows Update op me staat te wachten, wél voor trammelant zorgt. Die installeer ik dus nooit. Kortom, echt een oplossing heb ik ook niet. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...