Ga naar inhoud

Ik heb een probleem met DVD


Aanbevolen berichten

Ik heb een mpeg of avi van kazaa gehaald en normaals als ik dan met de rechtermuisknop de eigenschappen van dat bestand wil bekijken dan kan dat gewoon Nou krijg ik standaard een error in mijn scherm, waardoor ik de avi ook niet meer kan omzetten naar een mpeg voor de dvd De error is : Error obtaining class factory for encoder object ! Dit is de error die ik elke keer krijg wanneer ik een avi of een moviebestand wil kijken in de eigenschappen Wie kan me AUB helpen Ik kan in mijn eigenschappenscherm het mpeg encoder scherm openen en dan met een optie naar een bestand op mijn c: gaan, maar welke moet ik kiezen ik kom er niet meer uit
Link naar reactie
ik heb het probleem opgelost Mijn pc was door een virus verknald die in de audio en video gaat zittten Nu heb ik effe de boel geformateerd en hij loopt als een bezetene Al met al kan ik mijn videos weer omzetten naar vcd of Svcd. ik ben dank je voor je tijd en als ik nog eens wat heb dan weet ik dit forum te vinden groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...