Ga naar inhoud

Video bewerkings probleem met Pinnacle Studio (DV+ 7)


Aanbevolen berichten

Geplaatst: Ma Jul 08, 2002 12:59 am Onderwerp: Video bewerkings probleem met Pinnacle Studio -------------------------------------------------------------------------------- Hallo, Ik heb een probleem met het opgenomen video materiaal vanaf mijn digitale camcorder naar mijn vaste schijf. Nu wil ik in Pinnacle studio mijn ("met volledig opgenomen beeldkwaliteit DV")film materiaal (na bewerking) opslaan als MPEG 1 of 2 bestand. Dit werkt dus niet het programma begint dus niet (na lang wachten) met omzetten. Echter als ik kies voor AVI of Real Video gaat het wel goed... AVI bestanden worden alleen zo groot en kan je alleen korte filpjes maken i.v.m. het maximum van 4 GB wat je kunt opslaan. Ik kan dus nu alleen AVI bestanden maken met een max van 4GB, dit staat ook in het handboek van Pinnacle, ze hebben het dan over FAT32 schijven die dat maximum hebben en FAT16 hebben een max van 2 GB. Hoe zit het dan met NTFS schijven ?daar wordt namelijk niet over gesproken... Is er iemand die ervaring heeft met Pinnacle Studio ? En kan iemand mij uitleggen waarom ik geen MPEG bestanden kan maken ? Alvast bedankt voor de eventuele reactie's ! Leon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...