Ga naar inhoud

Welke videobewerkingskaart ?


Aanbevolen berichten

Ik wil graag gaan beginnen met videobewerking op de computer. Waar moet een pc aan voldoen? en nog belangrijker welke videobewerkingskaart is het beste voor mij geschikt? als ik de volgende voorwaarden stel: ik zou graag een videobewerkingskaart willen kopen die veel mogelijkheden bevat en wil daar best geld aan uitgeven. Ik heb een Hi-8 camcorder en in de toekomst wil ik een digitale camera kopen. Wie heeft er advies hierover en/of gebruikt zelf zo'n kaart die veel mogelijkheden bevat. Ik zou graag adviezen, tips en gebruikerservaringen willen horen. Bij voorbaat dank !!
Link naar reactie
Ik zou denk ik gaan voor de Pinnacle Studio Deluxe. Met deze kaart is het mogelijk om zowel analoog als digitaal te werken. De software die erbij zit, verlangt geen dagenlange studie. Als klap op de vuurpijl zit er ook software bij waarmee je je creaties op CD kunt zetten, zodat je je VCD film op je stand alone DVD kunt bekijken. Wat betreft PC is elke moderne PC geschikt voor video bewerking. Zorg ervoor dat je lekker veel geheugen hebt en een aparte(!) grote harde schijf voor je video bestanden. Ik zou Windows 2000 gebruiken met NTFS op de video schijf. (Kun je bestanden maken groter dan 4 GB).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...