Ga naar inhoud

:S waarom film wel afspelen in MicroDVD en niet in Mediaplay


Aanbevolen berichten

hallo mensen, ik heb een progbleem. Ik heb namelijk mask of zorro gedownload maar hij schijnt het niet te doen op kazaa's player en ook niet op de Windows Media Player. Nu wilde ik hem net van m'n HD af pleuren maar toen dacht ik nog aan één optie en dat is met MicroDVD en daar doet ie het ineens zel :-? maar ik wil dat ie het ook gewoon in de Windows Media Player doet. Hier onder schrijf ik de eigenschappen op van die film. ALGEMEEN The Mask of Zorro (DVD DivX).avi Bestandstype: Videofragment openen met: Windows Media Player Locatie: D:\KaZaA\My Shared Folder Grootte: 762 MB (799,156,736 bytes) Grootte op: 762 MB (799,158,272 bytes) Gemaakt: Tuesday, July 02, 2002, 11:45:48 PM Gewijzigd: Sunday, July 07, 2002, 7:08:40 AM Laatst geopend:Sunday, July 07, 2002 kenmerken : alleeen Archief staat aangevinkt SAMMENVATTING breete: 352 pixels hoogte: 176 pixels duur: 2:22:12 bitverwerkigssnelheid: 96kbs geluids indeling: MPEG layer-3 framesnelheid: 29 frames/sec gegevenssnelheid: 94kbps groote van beeldfragment: 24 bits vidiocompressie: DIVXMPG-V3 misschien dat jullie denken dat ik een beetje gestoort ben maja....dit is um. Ik wil dus dat die "The Mask of Zorro (DVD DivX).avi" ook voor de windows Media Player gebruiken. Ik hoop een goed antwoord te krijgen op mijn vraag. GREETZ Eusebio
Link naar reactie
Yeps jeroentje1983 ik heb die divX al geïnstalleerd daarmee ken ik nu rippen :D ennuh.... Miscroherz ik ben nu effe bezig met installen van Nimo Codec Pack V5.0 :D van de onderstaande website [url]http://www.nivelvirtual.net/downloads/?id=152[/url] jullie horen nog van me of het is gelukt GREETZ Eusebio
Link naar reactie
wat gebeurt er als je hem probeert af te spelen met win mediaplayer? Wat betreft de video is het vrij eenvoudig: als je divx 3.11 alpha en divx 5 hebt geinstalleerd dan moet de film(iedere divx film ongeacht het type) spelen in win mediaplayer. Doet ie het niet dan is het meestal een kwestie van een beschadiging aan de film, de file is corrupt en dat betekent meestal gaan zoeken naar een player die hem wel wil spelen. Uiteindelijk betekent dat meestal dat winmediaplayer de enigste is die hem kan/wil spelen maar dat is niet altijd het geval. Een goede check is om te kijken wat virtualdub er van zegt, begint die bij het openen meteen met re-indexen en/of re-keyen van de film dan is het duidelijk....... Overigens: dit is een divx 3.11 film( DIVXMPG4 V3), open de film in vdub/file/file information en je ziet ook nog of het een low of fast motion is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...