Ga naar inhoud

Volume super zacht??????


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd is het volume niet meer te regelen. Ik heb al een andere geluidskaart geprobeerd maar dat maakte geen verschil. Als ik het volume met de muis "omhoog" schuif dan gaat het volume wel harder maar dan hoor je het geluid gelijk weer zakken naar het oorspronkelijke (en superzachte) niveau. Ik heb niet zitten kloten met drivers ofzo dus dat kan het ook niet zijn. Wat kan het probleem zijn?
Link naar reactie
Lijkt me desondanks TOCH een driver probleem. Toevallig niet onlangs hardware toegevoegd of voor andere hardware een nieuwe driver geinstalleerd? Verwijder anders zowel soft- als hardware matig je geluidskaart en installeer 'm daarna opnieuw. Wie weet helpt dat. Ik heb ook een keer zo'n raar geval gehad. Toen hielp alleen het terugzetten van een goed werkende backup. Wellicht moet je dus hetzelfde doen of anders een volledig nieuwe installatie. Zo nu en dan vertoond een Windows installatie (dus niet alleen het OS zelf) onverklaarbare fouten die alleen zijn op te lossen door met een schoon systeem te beginnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...