Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb totaal geen verstand van mengpaneeltjes ed. Ik heb een tv, stereotoren, pc en gitaarversterker en nu wil ik die graag door dezelfde boxen (of koptelefoon). Ik wil bijvoorbeeld met een koptelefoon op met een CD kunnen meespelen op mijn gitaar. Ik dacht dat dit met een mengpaneeltje kon. Moet ik daarvoor nog bepaalde dingen op mijn apparatuur hebben? (mijn tv heeft wel een scart aansluiting, dus dat geluid kan ik dan wel via het mengpaneeltje horen lijkt mij) Kan ik mijn gitaarversterker via de koptelefoon-uitgang op het mengpaneeltje aansluiten? En mijn pc heeft geen line-out, kan ik die via de speaker-uitgang op een mengpaneeltje aansluiten. En dan nog een vraag (jaja...) wat voor een mengpaneeltje moet ik hebben en hoe duur zijn die ongeveer? Bedankt, Inferno :evil:
Link naar reactie