Ga naar inhoud

dvd afspelen van harddisk


Aanbevolen berichten

het rippen van een dvd naar mijn hd ging altijd zonder probleem. ik gebruik dvdecriptor. in het verleden gebruikte ik varo dvd, waarbij het video_ts-map naar de root van een harde schijf wordt gezet en varo de hd herkent als dvd. later gebruikte ik succesvol powerdvd 4.0, die gewoon naar de betreffende map laat kijken. dit ging goed met 98 se en ook met win2000. op mijn nieuwe laptop die is geinstalleerd met win2000 pro, staat windvd2000 geinstalleerd. deze speelt wel een gewone dvd af, maar geen video_ts van de root. powerdvd kan wel een divX afspelen, maar zodra ik een echte dvd afspeel of een dvd, die op mijn hd staat loopt windows 2000 vast. als ik windvd 2000 verwijder blijft powerdvd vast lopen. heeft iemand een suggestie? blokkeert windvd de andere soft dvd-spelers?
Link naar reactie
Dat is juist, WinDVD geeft heel veel problemen, ook autorun-cd's laat ie niet meer direct afspelen. NA de deinstallatie van WinDVD moet je 'm ook nog ff uit je register verwijderen. Start, uitvoeren, regedit, HKEY_CURRENT_USER\Software\WinDVD rechtermuis-knop op het mapje en verijderen maar succes P.S.: gebruik PowerDVD 4.0 for XP 4.0 werkt namelijk niet goed onder win 2000
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...