Ga naar inhoud

Avi met DivX 5.02 is niet te openen in TEMPEnc!!


Aanbevolen berichten

Ik heb dus verschillende avi's gemaakt met Xmpeg, maar deze zijn niet te openen in TEMPGEnc 2.55, omdat het niet ondersteund word... Wie heeft dit probleem ook?? of wie weet hier de oplossing voor? Met DivX 4.02 gaat het wel goed, maar is de kwaliteit toch iets minder als met divx 5! dus het liefst gebruik ik versie 5, maar als ik er geen mpeg van kan maken dan heb ik er niks aan... Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet... :o :D :lol: :roll:
Link naar reactie
Haal het geluid eerst eens uit die AVI's en zet het om naar een WAV-file met Virtualdub. - menu 'File' - 'Open video file' : AVI bestand. (evetuele foutmelding: niets van aantrekken) - menu 'Audio' - 'Full processing mode' - menu 'Audio' - 'Compression' en kies hier <No compression (PCM)> - menu 'Audio' - 'Conversion'. Plaats de 'Sampling rate' op '44100Hz'. - menu 'File' - 'Save WAV' (dit WAV-bestand zal een groot bestand zijn: reken op ongeveer 10 MB/minuut film) En laad nu het avi- en wav-bestand in TMPgenc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...