Ga naar inhoud

Titledeko en aantal tekens in een titel


Aanbevolen berichten

Ik ben een gelukkige bezitter van een DV500+ en werk derhalve met premiere en o.a. ook titledeko. Als ik een nieuwe titel maak en deze laat 'crawlen' krijgt hij een standaard 'duration' van 6 sec. Dat is wat onlogisch, want niet elke titel is evenlang en dus lijkt het dat de ene titel sneller loopt dan de andere. Eigenlijk wil je een snelheid in karakters/seconde. Om dat te bewerkstelligen zou je dus moeten weten hoeveel karakters er in een titel zitten, zodat je vervolgens de 'duration' kan berekenen en aanpassen in premiere. Nu ben ik telkens de tekens aan het tellen, maar dit is lastig en tijdrovend. Het moet makkelijker kunnen, weet iemand hoe?
Link naar reactie
Eh, Title deko Pro kopen?....... :roll: Ik geloof dat deze dat allemaal wel kan, slim he! die marketing boys :-? :evil: Update: HM, hij kan dat dus niet, je kan wel een numerieke waarde opgeven voor kerning en leading (tussenruimte tussen tekens en regels) maar dat is nog niet wat jij wilt(en ik eigenlijk ook wel). Ik zal vanavond eens inscriber title motion express installen, eens kijken of die dat niet beter kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...