Ga naar inhoud

Geen 5.1 maar 2.1 ?


Aanbevolen berichten

Ik heb even zitten stoeien met mijn nieuwe Philips A3.600. Maar de achter speakers doen het niet als ik een mp3tje draai. :-? Ook de center speaker doet niets maar dat is volgens mij omdat die alleen bij DVDs werkt. Is dit gewoon of moet ik er wat aan doen. Ik heb bij [Geluid] de 5.1 aangeklikt. (heb een SB Life 5.1) Alles goed aan gesloten. (kleur op kleur.) Alvast bedankt.
Link naar reactie
Dit zal waarschijnlijk een software instelling zijn. Weet je zeker dat de achterste speaker wel werken (dus bv bij SBLIVE test of de achterste al omgewisseld met de voorste??). Zo ja, dan kies eens in je creative launcher (ik neem aan dat je die meegeinstalleerd hebt) voor IK WIL --> FILMS BEKIJKEN (of I WANT TO --> WATCH MOVIES) of zoiets. Als je dit aanvinkt wordt het geluid als het goed is naar alle boxen gestuurd en zou je dus met MP3 ook overal geluid uit moeten krijgen.
Link naar reactie
[quote:586f79b68c="MicroHerz"][quote:586f79b68c="ThysAG"]J Ik heb een .mmv bestand (MicroDV) wat moet ik daar mee? Met welk progie kan ik dat afspelen ???[/quote:586f79b68c] Komt dit van een Sony camera af ofzo? Zo ja, heb je daar geen cd bij met software waar je .mmv's mee kunt afspelen?[/quote:586f79b68c]Ja klopt het is van Sony. Maar het komt niet van de camera af maar uit een convercie uit het programma wat bij de camera hoort. Windows herkent ge alleen niet.
Link naar reactie
[quote:67e0a3fce7="ThysAG"]quote]Ja klopt het is van Sony. Maar het komt niet van de camera af maar uit een convercie uit het programma wat bij de camera hoort. Windows herkent ge alleen niet.[/quote:67e0a3fce7] Kun je niet in dat programma aangeven dat het gecodeert moet worden als een MPG, AVI (divx bv) ofzo?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...