Ga naar inhoud

huh ... een fout met HeadAC3he. Kennen jullie me helpen?


Aanbevolen berichten

hallo mensen, ik wilde nog effe [b:2b5962b1e7]black shadow [/b:2b5962b1e7]bedanken dat ie me heeft geholpen met het dvd's rippen. THX maar ik ben hier voornamelijk naar toe gekomen om jullie te vragen om met me mee te denken naar een goede oplossing voor mijn probleem. ik heb een dvd geript en ik heb um proberen te encoden, en dat is goed gegaan en nu heb ik 2 AC3 files en een .avi file nu begrijp ik dat één van die ac3 file de engelse versie is.(daar kom ik nog wel achter) maar ik moet um dus converten naar een mp3-file en dat lukt me niet. ik gebruik HeadAC3he. en als ik um dus wil converteren dan zegt ie (± bij de helft van de balk) "Bad Syncword at frame 329240! The AC stream is probably currupt" en dan druk ik op ok en direct daarnaa dan abort hij um :evil: Wat moet ik hieraan doen(zonder dat ik helemaal over nieuw moet beginnen)? ken ik dit voorkomen? Ik hoor jullie graag met een goede oplossing komen op het forum of anders effe op de msn :D ( eusebio0o0@hotmail.com ) GREETZ Eusebio
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...