Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

sinds kort een nieuw moederbord kt3 ultra msi, met win xp prof., met een capture kaart van pinnacle studio dc 10 plus, met een analoge camera, hierover heen gezet studio 7 van pinacle. ik krijg geen beeld en geluid met opnemen, kaart werkt goed, misschien een instelling die niet goed is. wie weet hier een antwoord op. bvd t.teunissen :oops:
Link naar reactie
Staat de software misschien op digitale camera? De DC-10 is voorzover ik weet een capturekaart primair voor digicams. Je zult ongetwijfeld ook met analoge camera's kunnen capturen, maar dan zul je -denk ik- eerst de standaardinstellingen van de software moeten wijzigen, die zullen nl. waarschijnlijk op een digitale camera staan ingesteld.
Link naar reactie
De DC-10 is juist voor analoog signaal. Waarschijnlijk verwar je het type met de DV-10. Ik ken de kaart niet en de software al evenmin, maar het is ongetwijfeld een instelling. Ongetwijfeld kun je de source selecteren (s-video of video) en ook PAL, NTSC of SECAM (moet PAL zijn). Geluid zal waarschijnlijk wel op de line-in van je audiokaart aangesloten moeten worden. Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...