Ga naar inhoud

DVD en foto's op TV


Aanbevolen berichten

Volgens mij is dat programma van Ulead iets van: Pictureshow? Heb ik wel eens geprobeerd. Is niet echt de moeite waard, vind ik althans. Als je een Foto-ceedeetje wilt branden kun je dit net zo goed met NERO doen. Er zitten op NERO ook niet bijzonder veel features, maar het werkt supermakkelijk en geeft een evengoed -zo niet beter- resultaat. Bovendien kun je met NERO ook nog eens branden. Dat is 2 in de prijs van 1! :lol:
Link naar reactie
Interessante topic. Ik ben al mijn foto's en dia's aan het digitaliseren en gebruik PhotoPlayer voor weergave op PC of laptop (met tv-out ook op tv-scherm). Nog niet aan gedacht om er een VCD van te maken die ook met een normale DVD-speler te bekijken is. Kan eerst wel eens testen met Nero (heb ik toch), maar volgens Vcdhelp.com kunnen er maximaal 99 foto's mee gebrand worden. Vind ik wel erg weinig (zit inmiddels al op zo'n 7.500!). Ga toch eens kijken naar VCDEasy dat door Vcdhelp.com wordt genoemd. Ook geen geluid, maar wel maximaal 1.900 foto's en freeware (dus ook voor niets). :) Ulead DVD Picture Show wordt daar genoemd als heel makkelijk en goed. Eveneens 1.900 afbeeldingen met geluid en menu's. Alleen niet gratis. :-? Vcdhelp.com is trouwens toch een hele handige site als je met dit soort dingen bezig bent. Voorlopig dus nog genoeg te doen... Wim.
Link naar reactie
Het is inderdaad waar wat Wim zegt. Er kunnen maar 99 fotoos op de Nero versie. Maar daarentegen kun je wel een hoop leuke dingen met het menu doen. Ik zal ook wel eens op VCDhelp kijken, lijkt me ook interessant. Enne, geloof me, er is niets leukers dan je fotoos in de woonkamer -onderuitgezakt op de bank- op een breedbeeld via je huis, tuin en keuken DVD te kijken. Ik zit trouwens ook tegen een hele berg ongebrande fotoos aan te hikken... Jammer dat die cameramakers er geen leuke brandsoftware bij doen waarin alle functies zijn ondergebracht.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo! Ik kan je inderdaad adviseren het programma Data Becker te gebruiken. Het is hiermee heel eenvoudig je digitale foto's in een slideshow op CDROM te branden, evt. met geluid en poespas erbij. En belangrijk is: HET WERKT PERFECT op je DVD-speler en TV! Een echte aanrader en het beste dat is heb kunnen vinden op dit gebied. MVG, Ron.[color=red:cbb9fdb40a][/color:cbb9fdb40a][size=18:cbb9fdb40a][/size:cbb9fdb40a] :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...