Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Volgens de handleiding van m'n laptop moet ik DVDfilms op TV kunnen bekijken. Het werkt niet. De DVD is op de computer (laptop) wel te bekijken (met WinDVD). Dat werkt perfect. Via toets Fn+F3 kan ik wisselen tussen Beeldschermweergave en TV-weergave. Als ik dat doe wordt inderdaad m'n computerscherm zwart, maar op TV zie ik niets. (Uiteraard is er wel een bijgeleverd kabeltje aangesloten tussen de TV-out op de computer en de TV. Ook "zenderzoeken" op TV levert niets op. Iemand een idee??? Ger
Link naar reactie
Ik heb hier ook WinDvd maar jouw procedure us bij mij geheel onbekend. (OS vermelden voortaan) Dit is hoe ik het doe: *zorg dat de een DVD-film op atomatisch afspelen staat(eigenschappen>automatisch afspelen) *op bureaublad:eigenschappen>tabblad instell.>geavanceerd>tabblad apparaat selecteren *zorg nu dat kabels aan beide klanten juist zijn aangesloten>zet tv op het hiervoor gemaakte kanaal *druk op beeldschermen detecteren>zet formaat op PAL-B of PAL-G>druk op ok/toepassen *als je beeld krijgt op je tv>DVD in speler schuiven en gaan... Verst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...