Ga naar inhoud

Mn PC loopt vast tijdens DIVX


Aanbevolen berichten

al ik een DIVX film wil afspelen loopt mijn pc na een tijdje vast !! ik heb al verschillende codec´s gebruikt. (3,4,5) ik heb al verschillende onderdelen getest in mijn pc met behulp van Sandra van Sisoft. (memory, cpu, HD) aan de grafische kaart kan het ook niet liggen denk ik. heb ik getest met 3dmark 2001 SE ik gebruik de detanator 29.42 drivers. Amd tb 1333 256 MB DDR Club 3d Gforce 4 4200ti 20gig Seagate barracudda III grts B
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik heb een pc met een PIII 500 mhz processor en 128 mb-ram, en hetzelfde probleem. De films lopen na ongeveer een uur vast en bij het vooruit of achteruit spoelen van een film loopt de computer vast. Is mijn computer nodig aan een update toe of is er een ander mogelijk probleem? Grz Bierk
Link naar reactie
  • 2 weken later...
dat probleem van vastlopen met windows media player komt vaker voor, ligt niet aan je pc maar aan de software, hier is een oplossing voor te downloaden: DivX AntiFreeze v0.4 DivX AntiFreeze is a small DivX codec addon, which once installed will avoid the permanent freezings that sometimes occur during playback of DivX movies in Windows Media Player. However, it does not fix the invalid frames in the clip. For more information about this type of error, see section 4.5 of the DivX FAQ. http://www.divxmovies.com/software/ hoop dat dit het probleem oplost!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...