Ga naar inhoud

Instaleren SB live 5.1 OEM gaat niet


Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om mijn geluidskaart te instaleren. Het gaat om een SBl live 5.1 (bulk). Heb al de laatste drivers gehaald bij creative. Iedere keer als ik wil instaleren blijft de computer na de restart "hangen". Als ik dan in taskmanager kijk, blijkt dat "devldr32.exe" 99% van de processor gebruikt. Als ik het proces dan uitschakel gaat als weer door. Nu heb ik devldr32.exe gedelete, heb wel geluid, maar verder niets. Rara wat is hier aan de hand
Link naar reactie
[quote:419da245fd="Baltor"]Het lukt mij niet om mijn geluidskaart te instaleren. Het gaat om een SBl live 5.1 (bulk). Heb al de laatste drivers gehaald bij creative. Iedere keer als ik wil instaleren blijft de computer na de restart "hangen". Als ik dan in taskmanager kijk, blijkt dat "devldr32.exe" 99% van de processor gebruikt. Als ik het proces dan uitschakel gaat als weer door. Nu heb ik devldr32.exe gedelete, heb wel geluid, maar verder niets. Rara wat is hier aan de hand[/quote:419da245fd] Dat is gewoon Windows gezeik. Het beste wat je kan doen is formateren en opnieuw Windows installeren. Waarschijnlijk waren het conflicten met een eerder geinstalleerde geluidskaart.
Link naar reactie
[quote:3740517e86="Baltor"]Ik was al bang voor dit antwoord, want even opnieuw instaleren is er jammer genoeg niet bij. Dat duurt bij mij meestal een uurtje of 6. Maar goed als het moet, dan moet het. Thnx all.[/quote:3740517e86] Zo lang? Bij mij maar 1 uurtje. :lol: Je kan bijvoorbeeld de Windows-cd op je harde schijf gooien en dan de setup daarvan draaien. Maar het ligt ook aan je systeem natuurlijk hoe snel dat gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...