Ga naar inhoud

Alleen de linker geluidsstroom (speaker...) werkt.


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn pc (w98) opnieuw geïnstalleerd en nu doet alleen de linker speaker (geluidsstroom) het. Ik heb verschillende speakersets en geluidskaarten geprobeerd maar het probleem blijft bestaan. Nu vraag ik me af waar ik dat volume van de rechter geluidsstroom hoger kan zetten in windows. Het is overigens geen probleem in de normale volumeregeling of in de bekabeling.
Link naar reactie
Je zegt zelf al dat het niet meer aan Windows instellingen, kabels of speakers ligt. Dan blijft dus de geluidskaart zelf over. Met die mini-jackplugs kan het gebeuren dat de een van de polen van de line-out op de kaart wordt weggedrukt en nu dus geen contact meer maakt. Probeer eens wat te jutteren aan de kabel in de line-out. Maakt hij af en toe contact dan weet je dat het dat zijn kan. Je kunt misschien de line-out bus op de kaart openmaken maar meestal valt dat niet mee.
Link naar reactie
Sorry, het ligt wél aan windows maar ik kan niet vinden waar. Zoals ik al zei, ik heb getest met meerdere geluidskaarten en speakersets. Helaas wil meneer Gates niet vertellen waar ik het volume van de rechterspeaker harder kan zetten (ook niet in de help..) Erbe, het werkte helaas niet en volgens mij heeft de koptelefoon uitgang geen invloed op de speakers, in ieder geval toch bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...