Ga naar inhoud

Help,mijn dvd speler herkend maar 1 track


Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen met het volgende probleem. Als ik met dvdx 1.8 een muziek dvd decodeer gaat dat uitstekend,maar als ik dan het mpg-1 bestand brand met nero 5.5 en h`m daarna af wil spelen dan herkend m`n dvd speler(stand alone) maar 1 track waardoor ik niet door kan skippen naar het volgende nummer. Mijn dvd speler ondersteund PBC en geeft dit ook aan bij het bespelen van een vcd in het display maar ik kan het menu niet instellen!!!! Kan ik dit misschien in stellen in dvdx 1.8? P.S Ik heb een JVC XV-S42 DVD SPELER!!!!! (KAN DEZE OOK SUPERVCD`S AFSPELEN?) :oops:
Link naar reactie
Misschien komt dat omdat je (geen) DAO (disc at once) gebruikt? En --> "maar 1 track herkend" betekend dat dat je alleen het eerste nummer hebt of dat alle nummers 'aan elkaar zijn geplakt'? Verder heb ik hier niet zoveel verstand van eigenlijk :D (en voor afspelen van SuperVCD's --> je hebt denk wel een handleiding waar dat in staat? of je kijkt op de site ofzo, of probeer het gewoon een keer!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...