Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:-? wa zijn da nu weer voor antwoorden?!? Schumi Ik veronderstel dat je het bronbestand al hebt (extensie .mpg)? Indien ja: - start Nero - normaal verschijnt er automatisch een wizard (indien niet,klik dan op de knop wizard) - kies “een nieuwe cd compileren” - kies “andere” - kies Video-Cd of Super Video-CD - sleep het mpg-bestand naar het brand-venster en brand vervolgens de cd Is het bronbestand nog in avi-vorm moet je het eerst nog omzetten naar .mpg. Kijk hiervoor eens op deze [url=http://users.pandora.be/sectie/]site[/url].
Link naar reactie
sectie B : ben het in principe eens, je moet proberen anderen te helpen. Maar ik denk dat ik begrijp waarom deze recties er zijn. Je moet wel de moeite nemen om effe nero te bekijken, dan bedoel ik niet eens plug-ins, overburn definities, etc... Als je Nero opstart dan kan je kiezen wat je wil doen : Staat gewoon aan de linkerkant Audio Cd, VideoCD, SVCD. als je dan problemen krijg bij het maken van vcd terwijl je denkt dat je alles doet dan kom je met vragen en wordt je ook promt geholpen, al;thans dat is mijn ervaring 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...