Ga naar inhoud

Werkt CloneCD op een LG CED-8080B?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een LG CED-8080B, blindwrite werkt niet met deze brander (volgens mij) dus probeerde ik CloneCD. Ik heb The Sims: Vacation gebrand ging prima (eerst lees image naar bestand en dan schrijf image uit bestand) alleen toen ik op de CD-rom schijf klikte (had de gebrande CD in mn cd-romschijf gestopt) liep de computer vast. (ik moest de image wel op mn computer zetten vanaf mn brander dus niet vanaf mn normale cd-romspeler). Kan het zijn dat mijn brander CloneCD niet ondersteunt? (ik heb een oudere versie van CloneCD gehad en die werkte helemaaaal niet, las ook geen image naar mn computer) gr. Ingrid p.s het liefst een mail sturen naar ingbeest@hotmail.com
Link naar reactie
Clone CD en Blindwrite werken wel met een LG 8080B (heb er zelf ook een namelijk) maar de brander zelf kan niet alle beveiligingen omzeilen. Het "backuppen"van Worms Wold Party ging bij mij bv. niet vanwege de Laserlock beveiliging. Je kunt dus niet ALLE CD's zomaar kopieeren. Het is natuurlijk ook niet voor niks dat ze het BEVEILIGING noemen...
Link naar reactie
[quote:d366cc1c1a="HermanH"]Voor backups kan je ook eens WINONCD proberen. Deze wil nog wel eens wat meer kopieren.[/quote:d366cc1c1a] Met alle respect; ik geloof niet dat WINONCD ineens het wel voor elkaar krijgt om CD's te kopieeren die CloneCD niet voor elkaar krijgt met de LG 8080B. Sterker nog; dat weet ik wel zeker. CloneCD wordt alom geprezen als het gaat om het 1 op 1 kopieeren van CD's. WinonCD is zeker niet het minste programma, maar ik zou dat liever in de klasse "Nero en consorten" (NIET ECDC!) Willen plaatsen: Uitstekend geschikt voor het allround fik- en bak werk, maar Blindwrite en CloneCD zijn bij uitstek geschikt voor "exotische" kopieer doeleinden. En dan nog; wanneer je brander zelf op voorhand "in de war raakt" van een beveiliging, dan is er zowieso geen weg omheen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...